BELANGRIJKE MEDEDELING : COVID 19 regels accommodatie !!!
31-8-2020  |

Belangrijke mededeling:

MHC Bommelerwaard volgt alle adviezen en protocollen vanuit de KNHB en zal haar leden via de website op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen. Mocht je onverhoopt toch vragen hebben dan kun je een e-mailbericht sturen naar [email protected]

We zetten ze op een rijtje.

Algemeen

De algemene regels blijven uiteraard ook op onze club van toepassing: houd anderhalve meter afstand, nies/hoest in je elleboog en roep/schreeuw niet, was regelmatig je handen. In het clubhuis mogen 30 mensen aanwezig zijn, mits deze zich kunnen houden aan de 1,5 meter afstand. Buiten geldt ook de 1,5 meter-regel: iedereen is verplicht om 1,5m afstand (2 hockeysticks) van elkaar te houden.
Op onze club is iedereen welkom, mits zij zich houden aan de richtlijnen zoals die gelden op ons complex.

Thuisquarantaine

Ben je onlangs in een land met code oranje geweest? Blijf dan bij thuiskomst in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. In die periode ga je dus niet trainen en/of een wedstrijd spelen.

Registratie via QR-code

Vanaf zaterdag 5 september a.s. zal iedereen vanaf 18 jaar zich moeten registreren die bij ons op het complex is/komt. Dit registreren kan via de QR-code op de posters die overal hangen, of via onze website  https://mhc-bommelerwaard.nl/registratie/Default.asp

Door te registreren verklaart u dat u geen klachten heeft, daarnaast akkoord gaat met de voorwaarden en het formulier naar waarheid in zal vullen. Zonder deze registratie is het verboden om het clubcomplex te betreden. Registratie geldt voor iedereen vanaf 18 jaar, dus hockeyers, toeschouwers, trainers, vrijwilligers, echt iedereen. We mogen hierop geen uitzonderingen maken.

Op maandag tot en met vrijdag geldt de registratieplicht voor iedereen die het clubhuis betreedt.

Let op: je registreert jezelf voor de betreffende dag. Kom je op een andere dag opnieuw naar MHC, gezellig Je moet jezelf dan wel opnieuw even registreren.

Houd er rekening mee dat er actieve controles plaats kunnen vinden op registratie. Toon na registratie het incheckscherm als hierom gevraagd wordt door vrijwilligers van MHC Bommelerwaard. Bij het betreden van het clubhuis toon het incheckscherm van uw registratie, Wij rekenen op jullie begrip en medewerking!

Wij doen er alles aan om jouw privacy te waarborgen en gaan zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Wij hebben voor verwerking van deze gegevens een overeenkomst met LISA Hockey B.V Jouw gegevens worden 14 dagen bewaard voor eventueel bron- en contactonderzoek (conform de richtlijnen van de overheid).

Looproutes

Om de 1,5 meter-regel en 'druk verkeer' te kunnen reguleren, zijn op de club looproutes en 'afstandstegels' aangegeven. Let hierop en volg deze in het belang van de gezondheid van ons allemaal.

Langs de lijn

Langs de velden gelden de algemene afstandsregels. Personen die tot één huishouden/gezin behoren hoeven onderling geen anderhalve meter afstand te houden en mogen naast elkaar staan langs de lijn.

Voor alle anderen geldt 1,5 meter afstand op de tribune en langs de lijn.

Uitzonderingen:

- Jongeren tot en met 17 jaar hoeven onderling geen anderhalve meter afstand te houden

- Kinderen tot en met 12 jaar hoeven daarnaast geen anderhalve meter afstand te houden tot anderen;

- Personen die tot één huishouden/gezin behoren hoeven onderling geen anderhalve meter afstand te houden.

Kantine/bar

Het bestuur heeft in overleg met de barcommissie heeft besloten dat er geen zit- en staplaatsen in het clubhuis zijn!!!. Buiten het clubhuis gelden qua aantallen geen beperking door de verplichte registratieplicht (met gezondheidscheck), die vanaf zaterdag 5 september gelden op ons complex.

De bar/keuken is op woensdag- en vrijdagavond, zaterdag en zondag open. Personeel werkt met mondkapjes en handschoenen.

Echter is er geen mogelijkheid om in de kantine te verblijven, er zijn geen zit- of staanplaatsen om binnen te kijken of te consumeren.

Volg de looproute voor het bestellen van uw drankje en volg de aanwijzingen van het personeel/vrijwilligers op. Er is alleen mogelijkheid om buiten uw consumpties te nuttigen op het terras.

Bardiensten/Corona dienst

Ouders worden het eerste deel van het seizoen niet ingedeeld voor bardienst, maar voor Corona dienst. Diegene die ingedeeld worden, ontvangen via Lisa een uitnodiging hier voor.

Kleedkamers

De kleedkamers/douches zijn tot nader order dicht, met uitzondering van woensdagavond na 21.30 uur, donderdagmiddag van 13.00 – 16.00 uur, vrijdagavond na 21.00 uur en zondag hele dag geopend. Kom omgekleed naar de club.

Teambesprekingen zijn niet toegestaan in kleedkamers/binnen.

Ons complex is groot genoeg, ieder team kan buiten een plek vinden voor de teambespreking.

Keepers van MHC Bommelerwaard hebben toestemming om de kleedkamer ten alle tijden te betreden om hun spullen uit de locker te halen en om te kleden!

Tot slot

Naleven van deze regels kunnen wij (bestuur en medewerkers bar) niet alleen doen. Spreek elkaar aan en vooral: neem je eigen verantwoordelijkheid door je aan deze regels te houden. Gebruik je gezonde verstand! Ook al schat je de kans dat er via jouw besmettingen plaatsvinden misschien "klein” in, de gevolgen kunnen zeer groot zijn. Het zou kunnen betekenen dat we alsnog niet kunnen hockeyen dit seizoen. We moeten het met z’n allen doen!

Wij wensen jullie een plezierig, veilig en sportief seizoen!

PS: Let op, afhankelijk van de ontwikkeling van het virus kunnen de maatregelen in de komende periode nog worden aangepast! Houd de website/app in de gaten.