Welkom bij MHC Bommelerwaard op zaterdag 12, 19 en 26 juni
10-6-2021  |

WELKOM BIJ MHC BOMMELERWAARD

Super dat de jeugd nog 3 regionale competitiewedstrijden gaan spelen op zaterdag 12, 19, 26 juni. Een mooie afsluiting van het seizoen!

Voor iedereen geldt: blijf de basisregels volgen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Mensen kunnen elkaar nog steeds besmetten. Ook na vaccinatie. Blijf handen wassen en afstand houden. En bij klachten: blijf thuis en laat je snel testen. Voor meer informatie klik hier.

MHC terrein

• Publiek is helaas nog niet toegestaan. Alleen spelers, begeleiders, rijders en scheidsrechters.\
  •  Bij uitwedstrijden van de jeugdteams vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Wij verzoeken bezoekende teams bij MHC om het aantal rij-ouders te beperken tot een maximum van 6 personen per team incl. twee coaches.
  • Bij thuiswedstrijden zijn maximaal twee coaches van MHC Bommelerwaard per team toegestaan op het complex.
  • Bij uitwedstrijden van de jeugdteams vallen de benodigde rij-ouders onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Wij verzoeken bezoekende teams om het aantal rij-ouders te beperken tot een maximum van 6 personen per team incl. twee coaches.
  • Bij thuiswedstrijden van junioren/jongste jeugd zijn maximaal twee coaches van MHC BOMMELERWAARD per team toegestaan op het complex.
  • Iedereen vanaf 18 jaar zich moeten registreren die bij ons op het complex is/komt. Dit registreren kan via de QR-code op de posters die overal hangen, of via onze website https://mhc-bommelerwaard.nl/registratie/Default.asp
  • Door te registreren verklaart u dat u geen klachten heeft, daarnaast akkoord gaat met de voorwaarden en het formulier naar waarheid in zal vullen. Zonder deze registratie is het verboden om het clubcomplex te betreden. Registratie geldt voor iedereen vanaf 18 jaar, dus hockeyers, toeschouwers, trainers, vrijwilligers, echt iedereen. We mogen hierop geen uitzonderingen maken.
  • De kleedkamers zijn gesloten. Kom omgekleed naar de club.
  • Teambespreking doe je buiten.

•  Bij carpoolen naar uitwedstrijden: 12+ jaar draagt altijd een mondkapje.
  •  Geen line-up, geen handen schudden en geen huddle.
  •  Applaus mag, schreeuwen en zingen niet.
  •  Ga zoveel mogelijk thuis naar het toilet.
  •  Kom met de fiets.
  • Gebruik je eigen bidon/waterfles. Teamkrat-bidons zijn niet toegestaan.
  • Geen teamfruit: neem je eigen fruit mee.
  • Na afloop van de wedstrijd is er ranja voor alle teams!
  • Scheidsrechters zijn verplicht om een eigen fluitje mee te nemen.

Terras/Clubhuis

• Je kunt iets drinken bestellen in het clubhuis en dat ‘to go’ meenemen, of een plaatsje met het team reserveren op het terras via een whatsapp bericht aan Monique 06-50648857. Wij willen alle spelers die van het veld komen de mogelijkheid geven om van het terras te kunnen genieten, dus waar nodig werken wij met tijdsloten.
  • Dragen van een mondkapje in de kantine (niet zittend aan tafel) is verplicht
  • In wachtrij voor de bar? Houd 1,5 meter afstand.
  • Maximaal 50 spelers/begeleiding op het terras als in de sportkantine. Vier personen per tafel.
  • Spelers D-Jeugd mogen met meer aan één tafel zitten, zonder afstand.
  • Volg de instructies van de bar-medewerkers op.

Voor overige Corona gerelateerde vragen graag een mail sturen naar: [email protected]