Carnavals embleem MHC Bommelerwaard
21-1-2023  |
Beste leden/sponsoren/oud-leden/hartsvrienden/vrienden,

De jongerencommissie heeft het last minute voor elkaar gekregen om een carnavals embleem te creĆ«ren. Dit embleem kan overal! Daarom dat er ook geen specifieke kleuren aan toegevoegd zijn. Voor jullie in de aanbieding het MHC Bommelerwaard embleem voor €6,00.
Let op: de emblemen zijn nog niet binnen. Dit gaat om een pre-order. De emblemen zullen binnenkomen op 11 februari 2023 en dus nog op tijd om het mooiste feestje van het jaar mee te maken. Ze zijn op te halen op 13 februari, tijd volgt nog!
De verkoop start op maandag 23 januari 2023 om 8.00 in de ochtend. Het embleem is te bestellen via de mail die maandag morgen om 7.59 bekend gemaakt wordt. Het gaat om een beperkte oplagen, dus we willen iedereen een eerlijke kans geven. Zet dus je wekker! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Zodra u een mail van ons ontvangt met een betaalverzoek, heeft u de emblemen weten te bemachtigen. Let wel op dat het betaalverzoek binnen 24 uur betaald moet worden. Anders maken we iemand anders blij met het embleem. Uiteraard mag u er meer dan één tegelijk bestellen.
Mocht u vragen hebben over het embleem of de verkoop, plaats dat dan hier onder in de reacties of stuur een dm.
We hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als ons!