Hutselfrusteltoernooi donderdag 18 mei a.s.
20-4-2023  |

Beste leden, (harts)vrienden en sponsoren,

Donderdag 18 mei (Hemelvaartsdag) komt het hutselfrutseltoernooi (familie en vrienden toernooi)  er weer aan😍. Dit jaar met het thema proud2befout🕺🪩💞🥳🦄.

Dit is het familietoernooi van het jaar en wil je dus absoluut niet missen!🥳

Al jaren wordt dit toernooi georganiseerd en het toernooi heeft verschillende vormen gekend, maar wij leggen jullie graag uit hoe het dit jaar plaats zal vinden.

Er zal gespeeld worden in twee verschillende competities:

·         Competitie 1 is voor de sterke teams. Je kan je inschrijven met een volledig team en speelt dus in principe met allemaal mensen die al kunnen hockeyen.

·         Competitie twee is de hutsel competitie. In deze competitie kan iedereen spelen. Jong, oud, niet goed in hockeyen, een sterspeler, jongen, meisjes, iedereen is welkom. Ook hier is het mogelijk om je in te schrijven met een team, maar er kunnen dan wel mensen aan toegevoegd worden die zich los inschrijven! Heb je geen team, maar wil je wel meedoen, geen probleem, wij zorgen dat je mee kunt spelen.

·         Tijdens alle wedstrijden speelt het ene team in rood en het andere in wit.

Wedstrijden zijn in principe zes tegen zes. Mocht het echter voorkomen dat zowel jullie als je tegenstander (veel) meer dan zes spelers hebben, dan is het geen probleem om de wedstrijd met meer spelers af te werken (7 vs. 7, 8 vs. 8 etc.). Spreek dit van tevoren even af met de tegenstander. Zo hoeven er minder mensen langs de kant te staan. We willen natuurlijk allemaal zo veel mogelijk hockeyen!

Naast dat er dus heel de dag hockey en plezier is, wordt de dag afgesloten met een barbecue. Dit is altijd een groot feest en dus zeker leuk om bij aanwezig te zijn. Bij de inschrijving kan je aangeven of je mee wilt barbecueën, de kosten zijn € 10,00 per persoon. Wil je niet hockeyen, maar alleen mee barbecueën, opgeven gaat via dezelfde link als het inschrijven voor het hutselfrutsel toernooi.

Tijdschema:

Aanvang warming up     10.00 uur

Aanvang wedstrijden     10.30 uur

Aanvang barbecue         16.00 uur

Wij kunnen in ieder geval niet wachten om jullie allemaal weer te zien en wij hopen dat het net zo’n leuke dag wordt als al die andere keren!🏑

Hopelijk tot dan.

Sportieve groet van de evenementencommissie en de jongerencommissie

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024
28-6 Dineren met de Heren