Extra informatie Hutselfrutsel toernooi donderdag 18 mei a.s.
3-5-2023  |

Beste leden,

Naar aanleiding van de uitnodiging voor het hutsel frutsel toernooi zijn er een aantal vragen binnen gekomen, onderstaand de meest gestelde vragen.

-        Wat is het hutselfrutsel toernooi?

Dit is een hockeytoernooi voor jong en oud, niet leden en leden, familie, vriendjes en vriendinnetjes, etc. Iedereen mag meedoen met of zonder hockey ervaring.

Het toernooi is twee categorieën gedeeld, namelijk het familietoernooi en het fanatieke toernooi. Bij het laatste moet je denken aan bijvoorbeeld spelers uit Heren 1 in combinatie A of B spelers

-        Inschrijven?

Iedereen schrijft persoonlijk in via de link in de mail of website van club, je kunt daar in aangeven voor welk vorm toernooi je mee wilt doen, met wie en of je mee wilt doen met de barbecue (Vega/gluten, etc. kan daar ook opgegeven worden)

Het inschrijven voor het hutselfrutseltoernooi via

-        Geen team?

Dan zorgen wij voor een team en schrijf je individueel in.

-        Lunch?

Iedere deelnemer krijgt tijdens de pauze een broodje knakworst, die door de club/commissie wordt verzorgd.

Ook is de bar en keuken open voor iets te eten of te drinken.

-        Barbecue?

Wil je alleen meedoen met de barbecue, dat kan natuurlijk ook, dit doe je met dezelfde link als inschrijven voor het toernooi, je geeft dan ook aan dat je niet meedoet met het toernooi.

-        Doel van deze dag?

Een gezellige familie dag, lekker hockeyen met zijn alle, en als afsluiting de barbecue.

Wij zouden het leuk vinden, als jullie allemaal gaan inschrijven en jullie allemaal mogen begroeten tijdens de warming up. Mocht je toch nog vragen, dan kun je reply geven op deze mail.

Tot slot: DE INSCHRIJVING SLUIT ZONDAG 14 MEI OM 16.00 UUR

Sportieve groet,