MINISLOTDAG 14 JUNI
11-4-2014  |
Hallo spelers, speelsters, begeleiders en coaches!

Het is weer bijna zover: de minislotdag komt eraan. Ieder jaar wordt het seizoen afgesloten met een fantastische hockeydag met alle teams tegen wie je hebt gespeeld.

Op 14 juni aanstaande van 9 tot 3 zijn al onze mini teams weer uitgenodigd hieraan mee te doen. Voor de Benjamins is het van 9 tot 2. Het is een dag vol sport, maar ook spel supergezellig dus.

Bijgevoegd vinden jullie het schema waarin je kunt zien waar jullie de minislotdag hebben. Jullie zullen zelf voor vervoer moeten zorgen. De kosten worden door de vereniging betaald.

We hebben gemerkt dat er erg weinig informatie op de verschillende websites van de verenigingen staat.  Voor de ouders die nog nooit een slotdag hebben meegemaakt hierbij daarom ook wat over het algemeen verwacht kan worden. Verder verwijzen we jullie naar de coaches/begeleiders die meegaan. Stem vooral met hen af, zodat duidelijk is wie er rijden, hoe laat en wat er mee moet.

Wij wensen jullie alvast een fijne slotdag en veel plezier.

Groeten,

Minicommissie

MINISLOTDAG ALGEMEEN
- 6 kamp achtig toernooi van 9-2 of 3 uur
- ieder team is uitgenodigd op een andere club
- het is leuk een team shirt of andere versierig af te spreken: thema
- veelal neemt men een kleine partytent mee , handig voor spullen/eten
- zelf eten meenemen (fruit, broodjes, drinken) is gebruikelijk

WIE SPEELT WAAR?

M6E1    ROSMALEN

M8E3    MEP

Benjamins VEGHEL Geel-Zwart

Kinderen worden verwacht tussen 9.00 en 9.15 uur. Graag melden bij de wedstrijdleiding. Het toernooi start 9.30 en is rond 14 uur afgelopen. Keepersspullen zijn niet nodig, maar wel per groepje een hockeybal en een shirt in een afwijkende kleur.
Neem verder bij mooi weer is een plaid/deken om op te zitten mee en een parasol/partytent en zonnebrandmiddel. De organisatie zorgt voor drinken en een snoepzak, maar neem zelf ook exra drinken en een lunchpaket mee. De poule-indeling en de namen van kinderen in de teams hangen op de ramen bij het clubhuis.

J3F1      DE HOPBEL
Ze willen om 9.30u starten en de afsluiting is om14.00u

M3F1  & M3F2  MHC DE DOMMEL sint michielsgestel
In Sint Michielsgestel organiseert de minicommissie de Pink Top Models Day.

M3F3    BERLICUM

Het thema van onze Minislotdag is ‘Glitter & Glamour Hockey’. De kinderen spelen korte wedstrijden (vergeet de keeperspullen niet) en doen spelletjes met het thema. Het is handig om voor die dag een (glitter) parasol of partytent mee te nemen.
Teams worden verwacht na 9.00 uur en uiterlijk om 9.30 uur. De dag is rond 16.00 uur afgelopen.

[email protected].

J6E1 & M6E3    HCU te UDEN

Minislotdag Thema 2014: "Landen van de wereld"
Teams worden verwacht om 9.00 uur en uiterlijk om 9.15 uur. Het is de bedoeling dat de coaches zich eerst bij de informatiebalie in het paviljoen melden, waar zij het programma van de minislotdag ontvangen.
Afsluiting is rond 16.00 uur

J6E2      HDL te HEESWIJK DINTHER
Thema: Superhelden
Graag verkleden dus: maskers, schminken hoofddeksels ...
Voor het leukst verklede team is er een verrassing.
Lunch graag zelf meenemen, voor drinken en versnaperingen wordt gezorgd.
Bij warm weer , parasol, badkleding, handdoek en zonnebrand niet vergeten.
laat de kinderen een shirt meenemen in een afwijkende kleur.

Teams worden niet voor” 9.15 uur verwacht en uiterlijk om 9.30 uur. Het is de bedoeling dat de coaches zich eerst bij de ontvangsttafels melden. Er is er 1 per poule, waar zij het programma van de minislotdag ontvangen. De prijsuitreiking zal 15.00 uur plaats zal vinden. [email protected]

M6E2    HEESCH
Thema: WK, M6E2 heeft als land: Australie
Teams verwacht
om 9.00 uur uiterlijk om 9.30 uur.
Het is de bedoeling dat de coaches zich eerst bij de informatiebalie melden voor het programma
. Afsluiting rond 16.00 uur.

J8E1      MOP te Vught
Het is de bedoeling dat de coaches zich om 9:00 uur eerst bij de informatiebalie melden. Daar zullen zij het

programma van  de minislotdag ontvangen.

M8E1    MEP

Teams verwacht tussen 9.00 uur en 9.30 uur. Het is de bedoeling dat de coaches zich eerst bij de informatiebalie voor het programma. Afsluiting rond 15.00 uur.

M8E2    MHC OSS
De VIPS worden tussen 9 en 9.30 verwacht op de rode loper.
Het thema is: "HOCKEYWOOD”

Natuurlijk blijft het een hockeydag, met de nodige wedstrijdjes om  in shape te blijven maar we vinden het wel heel leuk als jullie met je team de "hockeywood glamouruitstralen!

- er is genoeg drinken en versnaperingen, lunch mag je zelf meenemen.

- Verder kan een plaid, handdoek/zonnebrand creme handig zijn.

- Een gebitsbeschermer en scheenbeschermers blijven verplicht.

- Vergeet de keepersspullen niet!

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024
28-6 Dineren met de Heren