Cashless kidsclub en meer
26-7-2014  |
Het nieuwe betalen = handig, snel en makkelijk.
In het handboek cashless betalen staat alle belangrijke informatie over dit nieuwe betalen.
U kunt dit al eens rustig doorbladeren om meer informatie te verkrijgen.

Cashless Kidsclub

Gemakkelijk afrekenen voor alle leeftijden!

In tegenstelling tot alle andere betaalmethodes is Cashless Betalen uitermate geschikt voor gebruik door (jonge) kinderen. Met de speciale betaalsleutels in de vorm van een polsbandje, sleutelhanger of buddy kan gemakkelijk en veilig aan de kassa worden afgerekend. Als ouder beheert u de ‘kinderportemonnee’ via uw eigen Cashless PORTEMONNEE op MyCashless.nl. Zelfs bij verlies van betaalsleutels is er geen reden tot paniek.

Speciaal voor kinderen ontwikkelde betaalsleutels

U zult niet graag uw kinderen op pad sturen met uw pinpas. Dat is niet gemakkelijk maar zeker ook niet veilig. In tegenstelling tot een kaart maakt Cashless Betalen gebruik van betaalsleutels. Voor kinderen zijn er bijvoorbeeld de buddy-sleutelhangers en het polsbandje (ideaal voor op de sportclub). De buddy-sleutelhangers zijn beschikbaar in groen en roze, en de POLSBANDJES zijn eveneens leverbaar in meerdere kleuren. Uw kind houdt de betaalsleutel bij de kassalezer en heeft betaald. Leuk, gemakkelijk & veilig.

Beheer volledig in handen van ouders

Als ouder logt u in op MijnCashless en beheert u zowel uw eigen portemonnee als de portemonnee van uw kind(eren). Saldo inzien, transacties benaderen en opladen heeft u binnen enkele minuten zelf verwerkt. U laadt de portemonnee van uw kind gemakkelijk op door GELD over te maken vanaf uw eigen portemonnee.

Betaalsleutel verloren? Geen paniek!

Zodra u merkt dat uw kind zijn/haar betaalsleutel is verloren kunt u direct via MyCashless (zowel thuis als mobiel) deze betaalsleutel blokkeren. Het saldo wordt automatisch teruggeboekt naar uw eigen PORTEMONNEE.

Bestel de betaalsleutel voor uw kind >> Log in op MyCashless.nl >> Activeer sleutel als extra PORTEMONNEE

Bijlage: Handboek_CashlessBetalen_Final.pdf

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024