Hockeyweekly stopt na zes seizoenen!
15-9-2014  |
De uitgever van de Hockeyweekly heeft MHC Bommelerwaard onlangs geïnformeerd dat het krantje niet meer uitgebracht zal worden. Het afgelopen seizoen was het laatste jaar.

De ‘verschuiving’ naar online media is een onmiskenbaar gegeven. De uitgever is helaas niet voornemens om op dit moment met Hockeyweekly die activiteiten online te ontplooien.

Dit betekent dat wij jammer genoeg maar één seizoen plezier hebben gehad van de wekelijkse hockey nieuwskrant.

Verzoek

Bij de piano in de kantine hebben we een magazinehouder staan.

Wellicht dat er leden zijn die een abonnement hebben op de magazine hockey.nl en na het lezen deze voortaan kunnen afgeven bij de club als leesexemplaar voor de leden. Mogelijk dat er nu ook gelijk wat oudere exemplaren afgegeven kunnen worden.

Hockeystyle is een gratis magazine die tweemaal per jaar uitgegeven wordt. Deze is door ons aangevraagd om voortaan toegezonden te krijgen zodat deze als leesexemplaar beschikbaar is. Mocht iemand oudere exemplaren in bezit hebben dan zijn deze welkom op de club.

Vriendelijke groet,

Bar- en accommodatiecommissie