Perfect serve bij MHC Bommelerwaard; Fris verdient een flesje
17-9-2014  |
Wij hebben het genoegen u te kunnen informeren dat ons frisdrank assortiment voortaan in flesjes verkocht wordt.

In de bijlage ziet u een overzicht van de dranken die u bij ons met ingang van het aankomend weekend kunt bestellen.

Wij hebben mede om de navolgende redenen hiervoor gekozen:

• De kwaliteit van uw drankje zal beter zijn door optimaal behoud van koolzuur en smaak;
  • Omdat het drankje direct na opening wordt geconsumeerd is het altijd vers, het smaakt beter en het is hygiĆ«nisch;
  • U heeft een prettiger beleving bij het nuttigen van uw drankje, we willen hiermee het 'uit' gevoel voor u bevorderen;
  • Onze jeugdleden onder de 18 kunnen gezelliger genieten van de alcoholvrije dranken met flesjes die meer 'smoel' hebben dan een glas frisdrank.

De barmedewerkers hebben een korte opleiding genoten om de perfect serve te bieden in een prettige ambiance en natuurlijk met een glimlach. Wij maken u graag happy.

Twee nieuwe dranken zijn toegevoegd:
Minute maid tomatensap en Schweppes Ginger Ale:

• Voor de tomatensap is vanzelfsprekend peper/zout, tabasco en worchestersauce in huis om het voor u compleet te kunnen bieden;
  • Schweppes Ginger Ale ofwel gemberbier is anders dan de naam doet vermoeden een niet-alcoholische drank. Dit alcoholvrije drankje maakt het stijlvol genieten mogelijk en is dan ook op suggestie van jeugdleden in ons assortiment opgenomen. Het is een lekkere verfrissende drank.

Sportdranken (petflessen, verkrijgbaar aan de bar):

• AA sportdrank
  • AA Hydration zero sugar
  • Aquarius lemon
  • Aquarius orange
  • Aquarius red peach

Coca-cola automaat:

Thans levert de automaat blikjes. Deze wordt op korte termijn omgezet naar petfles uitgifte wat makkelijker is voor op het sportveld.

• Coca-cola regular
  • Coca-cola zero