Geslaagde midweekborrel
18-9-2014  |
Een mooie nazomeravond. Voetbal op televisie. Intensieve training van dames II aangevuld met veteranen AB en een nieuwe speler voor veteranen B heeft zich aangediend. Sebassies, kippie en borrelnootjes bij. Ook zijn er natuurlijk een paar goudgele rakkers genuttigd.

Jacco heeft het voornemen om weer actief te gaan hockeyen. Veteranen B is dan het aangewezen team om zich bij te voegen. Meer dan 10 jaar geen stick aangeraakt maar dat was na een minuutje inslaan al niet meer te merken. Net als bij fietsen, verleer je goed hockeyen kennelijk niet.

Op het miniveld zijn de lichten uitgebleven. Er was geen opkomst van ouders die even ontspannen een balletje wilden slaan. Dat aanbod komt gauw nog een keer terug. Dat zal dan weer op een woensdag zijn.

Was u deze woensdagavond niet in de gelegenheid maar bent u nieuwsgierig of de hockeysport iets voor u is dan kunt u altijd op maandagavond bij de dreamteam training eens een keer als proef mee doen. Het is dan wel verstandig om vooraf contact te zoeken met de ledenadministratie en/of trainer Thomas Sanders. Het dreamteam is een grote groep met een leuke mix van ervaren en minder ervaren hockeyers. Mannen en vrouwen gemengd. De club biedt de mogelijkheid om alleen trainingslid te worden.

Bar- en accommodatiecommissie

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024