Volvo Clubbonusactie voor leden, familie en vrienden
13-5-2022  |

De sponsorcommissie van MHC Bommelerwaard wil graag nog een keer de aandacht vestigen op de voor de club zo lucratieve Volvo Clubbonusactie en de samenwerking met onze sponsor, Vos Autobedrijven te Zaltbommel.

€ 1.000,- rechtstreeks is de clubkas bij een nieuwe auto of € 500,- voor een verkochte Volvo Select.

Volvo roept regelmatig, 'Zweden zijn zuinig' of 'Zweden zijn slim' maar MHC Bommelerwaard wil juist benadrukken dat de Zweden 'heel sportief' zijn.  Dit is een initiatief van de landelijke importeur Volvo Cars Nederland. Deze bonus bedraagt € 1.000,- per nieuw verkochte Volvo en € 500,- voor een verkochte Volvo Select aan onze Clubleden. Goed om te weten: de financiĆ«le bonus wordt gerealiseerd vanuit Volvo Nederland en gaat niet ten koste van uw transactie bij Volvo Vos!

Die Clubbonus komt dus rechtstreeks ten goede aan onze clubkas.

Voor alle duidelijkheid deze clubbonus gaat niet ten koste van uw inruil of andere extra's want het is de importeur, Volvo Cars Nederland die deze bonus voor zijn rekening neemt. Dat is wel sportief te noemen.