Kierewiet
26-2-2015  |

Gisterenavond was de kick-off avond van de midweekborrel.

Woensdagavond, de vaste avond, voor getrouwe stamgasten om te genieten van een drankje, een hapje en om de rest van de week door te nemen.

Het last minute berichtje had zijn werk gedaan want de opkomst was naar verwachting.

De gasten kregen een huisgemaakte vitello tonato op toast geserveerd wat goed smaakte bij het pilsje. Sebas had vroeger beter op moeten letten in de klas want hij had net iets te laat door, als niet vis liefhebber, dat vitello tonato, vlees met tonijnsaus is. Het heeft hem veel pils gekost om de smaak weggespoeld te krijgen.

Er werden goede gesprekken gevoerd. Ook zijn twee suggesties voor evenementen genoemd die welhaast zeker in de jaarkalender opgenomen gaan worden. Misschien al heel snel. Berichten hierover zult u tegenkomen op de website, de Lisa app en op de facebook pagina van MHC Bommelerwaard.

Volgende week wederom een midweekborrel en we kijken uit naar weer een leuke opkosmt.

MHC Bommelerwaard

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024