Tikkie takkie tokkie
5-7-2015  |

De club ligt nagenoeg stil maar de funky ladies gaan gewoon door met hun zondagochtend trimhockey!

Ook vandaag om 11.00uur is er weer training.

De groep groeit gestaag. Het aantal funky ladies is al opgelopen tot circa 12. Het promotie/wervings krantenartikel dat onlangs in de regionale weekbladen stond doet ook zijn werk.

Dus moeders van MHC Bommelerwaard: Zet de raggebol in de kast, draag de diverse huishoudelijke taken over vandaag en kom ook eens gezellig kijken en/of gelijk meedoen. Vaak genoeg zijn er ook kids mee die dan samen veel hockeyplezier hebben terwijl de mama's lekker met de training bezig zijn.

Leensticks zijn op de club, als we goed zoeken komen er ook wel een paar beenbeschermers boven water, niets staat in de weg om even de boel de boel te laten en uzelf een ontspanningsuurtje te gunnen.

Komt het vandaag niet uit maar heeft u er wel oren naar voor komend seizoen, neemt u dan contact op met TC en/of ondergetekende of één van de funky trimhockey dames.

MHC Bommelerwaard

Frits Busman