Raadgevend ledenreferendum inzake parkbeheer nieuwe complex
1-4-2016  |

Geachte leden en ouders,

Inmiddels hebben wij de meeste reacties op onze oproep van begin deze week binnen.

Had u nog niet gereageerd dan stellen wij het op prijs indien u alsnog de vragenlijst zou willen invullen. U kunt hiervoor de link openen in het eerder toegestuurde e-mailbericht voor een snelle registratie van het formulier. Kiest u dan wel svp voor de plattetekst modus.

Heeft u de e-mail niet ontvangen dan kan deze vanwege de e-link in uw spam folder terecht zijn gekomen.

Indien u het e-mailbericht niet kunt vinden dan kunt u ook bijgaande link gebruiken. Het enige verschil is dan dat uw reactie geanonimiseerd verwerkt wordt. Dit is voor het referendum en de geldigheid van uw reactie geen bezwaar.

De vraagstelling die u voorgelegd wordt is onder andere:

1.

Vind u het juist dat er meer werk moet worden gestoken in het scheiden van het zwerfafval op het complex (met name maar niet beperkt tot koffiebekertjes, petflessen en snoepverpakking)?

2.

Zoja, mag de club hier substantieel geld voor vrijmaken om dit aan een professioneel werkende onderhoudspartij uit te besteden?

3.

Zonee, wat is uw advies?

Hieronder vindt u de link naar de webpagina met de vragenlijst

Alvast dank voor uw medewerking,