Let's play! Rabo EuroHockey Championships 2017 gaan van start
18-8-2017  |

Het is bijna zover, de Rabo EuroHockey Championships 2017! De beste acht dames- en herenteams van Europa strijden vanaf 18 augustus tot en met 27 augustus in het vernieuwde Wagener Stadion in Amsterdam om de winst. Het belooft een groots topsportspektakel te worden waarbij naast tophockey nog veel meer te beleven is.

Kun je zelf niet in Amsterdam aanwezig zijn, maar wil je de wedstrijden wel graag volgen via livestream of televisie? Wij zetten hieronder voor je op een rijtje hoe je de strijd om de Europese hockeytitels toch kunt meemaken.

Op de officiële website van het toernooi, www.rabo-eurohockeychampionships2017.nl, vind je een aftelklok. Vijf minuten voor aanvang van elke wedstrijd, verschijnt daar naast de wedstrijd ook een button "Livestream”, die je automatisch verwijst naar de specifieke livestream van de volgende wedstrijd op www.eurohockeytv.org.

De NOS is de official broadcaster van de Rabo EuroHockey Championships 2017 in Nederland en zendt alle wedstrijden van de Oranje Dames en Heren live op televisie uit via NPO3. Ook via nos.nl/live worden de wedstrijden van Nederland uitgezonden.

Op het digitale themakanaal NPO Sport zendt de NOS bovendien ook alle andere wedstrijden van het toernooi uit. Dit digitale kanaal is te bekijken op KPN 81, Tele2 218, en Ziggo 502.