Corona update
22-4-2020  |
We hebben op dinsdagavond 21 april allemaal kennis genomen van de persconferentie van premier Rutte. De maatregelen zoals die zijn afgekondigd bieden weer enige ruimte te gaan trainen. Daar zijn wij vanzelfsprekend blij mee!

Zoals we ook hebben kunnen horen, zijn er echter wel voorwaarden en beperkingen aan verbonden.

Voor de jeugd tot 12 jaar (D-jeugd) is het vanaf 28 april weer mogelijk te gaan trainen, voor de oudere jeugdteams tot en met de A-leeftijd zijn – in beperktere mate – ook weer trainingsmogelijkheden mogelijk vanaf die datum maar wel met anderhalve meter afstand. In beide gevallen blijft het van belang de richtlijnen van het RIVM nauw op te volgen.

De KNHB heeft de afgelopen periode gewerkt aan een hockeyprotocol waarmee hockeyen op de verenigingen passend binnen de maatregelen en beperkingen van de overheid weer rustig opgebouwd kan worden. Zodra dit protocol is goedgekeurd, zullen wij dit ontvangen en gaan we als vereniging de praktische invulling daarvan uitwerken.

Ons streven is om de 28ste weer te gaan trainen, maar dit nog niet met zekerheid kunnen garanderen. We houden jullie op de hoogte.

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024