hervatting trainingen voor de jeugd
25-4-2020  |

Gisteren hebben we de protocollen van het NOC-NSF en van de Hockeybond ontvangen en zijn we op basis daarvan begonnen met het voorbereiden van hervatting van de trainingen. We streven ernaar om op 4 mei te starten.

Nog even de groepen waarvoor hervatting geldt en voorwaarden:

• Kinderen tot en met 12 jaar (basisschoolleeftijd, tot en met de D-jeugd) kunnen samen georganiseerd buiten sporten. Zij hoeven daarbij geen 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
  • Jongeren van 13 tot en met 18 jaar (C-tot en met A-jeugd) mogen georganiseerd samen buiten sporten. Zij moeten onderling 1,5 meter afstand houden. Partijvormen zijn dus niet mogelijk.

Voor allen geldt officiƫle wedstrijden en competitie zijn verboden. Steeds geldt: geen ouders langs de lijn en thuis douchen en toilet gebruiken. Bij klachten zoals koorts, hoesten of verkoudheid geldt nog steeds: blijf thuis.

We zijn nu bezig met het treffen van de voorbereidingen. Denk daarbij aan een aangepast trainingsschema, aangepaste oefeningen voor de trainingen, looproutes om onderling contact te voorkomen en andere hygiƫne maatregelen. Om een idee te krijgen van de maatregelen, kijk gerust op de websites van de KNHB en de NOC-NSF.

Tweede helft van aankomende week komen we met meer informatie over het trainingsschema en met de richtlijnen voor ouders en voor de sporters zelf.

NB. Bij het trainingsschema van 4 mei houden we rekening met de dodenherdenking en op 5 mei zullen we ook trainingen inplannen.

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024